إعلان جوجل شريط طويل

الاثنين، 24 يونيو 2013

كلمات وتحميل تنزيل مهرجان دماغى طقت مني أوكا واورتيجا ،، download dmaghy ta2t mny oka ortega كلمات وتحميل تنزيل مهرجان

كلمات وتحميل تنزيل مهرجان دماغى طقت مني أوكا واورتيجا



كلمات المهرجان


دماغى ددد دماغى ددد دماغى ددد دماغى
دماغى طقت فكت مني وهعمل كل اللى انا عايزه
دماغى طقت فكت مني وهعمل كل اللى انا عايزه
انا قولت هجيبها ازاى هجيبها ازاى ومش عارف
انا قولت اروح ازاى اروح ازاى ومش عارف
انا قولت هجيبها ازاى هجيبها ازاى ومش عارف
انا قولت اروح ازاى اروح ازاى ومش عارف
انا شارب سوجاره خضرة ودماغى تايهة ومش حاضرة
انا شارب سوجاره خضرة ودماغى تايهة ومش حاضرة  
وعنيا اخضرت واحمرت ،، حطيت شطة بدل القطرة
نفسين وبشد وبتبارد  على ارض دماغى مالت
والدنيا اتشالت واتحطت معرفتش فين الهم خايب
وبدأت أسقط فى كلامي والسكة تبعد قدامي 
بنده على رجلي فى واد بارد بيعاكس مزة معدية
سيبه يله خد يله هع ،، هععععععع
الحق يله امسك يله ،، هععععععع
هز هلالك يا سيد ،، ياعم عيش ولا تحسبهاش
الدنيا فانية دي متسواش ،، فى ناس تحبك كده لله
وناس تموت لو قولت الآه ،،
  فى ناس تحبك كده لله ،، وناس تموت لو قولت الآه
وناس تحبك وتموت فيك ،، علشان تاخد ولا تديك
إسمع وانا اقولك ،، أوكا هيدلك 
كماني كمان ،، يابني دي العين رضية 
البصة منها بقضية ،، هتلاقي عركة كبيرة
كان فيها سلاح وبيرة
ياعم روح بلا نيلة ،، ياعم روح بلا نيله
الكل عمال يزعق ،، ومحدش بيلمس حد
شتيمة رايحة جاية ،، وبكره الدور عليا
ولاااااااا ،، يا حرييييييقة يا حريقة
يله روح
يمدلك ايده يسلم ،، وهو منك يتألم
ولما تنزل على السلم ،، يقعد ف سيرتك يتكلم

تحميل تنزيل المهرجان ،، Download


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق