إعلان جوجل شريط طويل

الاثنين، 24 يونيو 2013

تحميل تنزيل مهرجان إدي جامد فيجو فيفتي سادات عمرو حاحا قرص الباور البرتقالي باوريتكا Download mhrgan Edy Gamd figo and 50

حصرياً تحميل تنزيل مهرجان إدي جامد فيجو فيفتي سادات 





كلمات المهرجان

قولتلها الموضوع يتلم ،، نعمل واحد شاى مظبوط
انا مبحبش حرقة دم ،، بس يا عم ،، إهدي يا عم
بس ياعم وإهدي ياعم
ودخلنا راكبين عربية ،، وإديت الأول والتاني
والتالت والرابع خامس ،، وانا كابس وبكارك دايس
 دقت المسمار ف الحيط ،، واتمرمغنا ف كل البيت
انا خوفت المنزل يتنجس ،، قومت شربت سيجاره هديت
بس يا عم ،، إهدي يا عم
بس ياعم وإهدي ياعم
شكلك بتكدبني براحتك ،، وغلاوتك كان طخن رقابتك
منغير ولا بني ولا عطارة ،، إشتكو مني أهل الحارة
إهدي وريح بلبع ريقك ،، دنا بلبل شقك وزميلك
راسي وعارف إنك قلة ،، وانا عارف طلبك هديك 
وانا عارف طلبك هديك
 وعشان تعرف انى قريك
انا هراضيك وكمان هديك ،، قرص باور اللى يخليك
وضعك كامل يرجع ليك ،، عدي وخد إمسك هديك
بس على الله يتمر فيك ،، خد قرص الباور اللى معايا
بس حرص شيله ف عنيك واللى بتحلم بيه تلاقيه
قرص الباور البرتقاني ،، الباورتا مجنناني 
الباورتا مظبطاني ،، الباورتا معيشاني
إدي جامد ،، عشان جامد ،، بقاله كتير ماخدش
إدي جامد ،، عشان جامد ،، بقاله كتير ماخدش 
إدي جامد ،، عشان جامد ،، بقاله كتير ماخدش  
قرص الباور ،، جامد حجر

Download تحميل تنزيل المهرجان

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق